Організація, здійснення та результативність дослідно-експериментальної роботи

 


Педагогічний колектив працює над підвищенням якості викладання шляхом впровадження сучасних освітніх технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних. Щороку організовуються курси підвищення комп’ютерної грамотності, що значно підвищує застосування викладачами та майстрами виробничого навчання інформаційно-комунікаційних технологій. Було організовано та проведено майстер-клас зі створення блогів. Педагоги використовують власні блоги у професійній діяльності: пишуть повідомлення учням, викладають свої методичні розробки, дидактичні матеріали.

Навчальні кабінети та майстерні забезпечені комп’ютерами. Педагоги розробляють презентації до уроків, дидактичні матеріали.

Важливе значення в методичній роботі з педагогічними кадрами навчальний заклад відводить телекомунікаціям: відеоконференціям, вебінарам, он-лайн-нарадам. Ці форми стали невід’ємною частиною дистанційної освіти, презентації результатів професійної діяльності.

Конкуренція на сучасному ринку праці, вимагає від майбутнього робітника, не лише глибоких теоретичних знань, практичних вмінь та навичок, а й швидкої модернізації, креативності, постійного оновлення власного досвіду у виробничій сфері. Саме тому методичним кабінетом забезпечене всебічне вивчення педагогічними працівниками сучасних виробничих технологій та технологічних процесів з метою впровадження їх у навчально -виробничий процес.

Завдяки впровадженню інноваційних технологій, отримуються якісні зміни в змісті професійної освіти, підвищується кваліфікація педагогів, якість професійної підготовки учнів, здійснюється модернізація забезпечення освітнього простору.

Науково-дослідницька робота

 

№ з/п

Вид НДР

Тема дослідження, (зміст роботи)

Виконавець

(автор, ПІБ, посада)

Методи НДР, що були використані в процесі  дослідження.

Проміжні та кінцеві результати

1

Дисертаційні дослідження

-

-

-

-

 

2

Магістерські дослідження

-

-

-

-

3

Робота творчих груп

Створення та наповнення блогів

Викладачі та майстри в\н

 

ІКТ

Матеріали у блогах

«Роль та впровадження інформаційно-комунікативних технологій на уроках суспільно - гуманітарних дисциплін»

Викладачі суспільно-гуманітарних дисциплін

1. Емпіричні методи; Робочі часткові методи вивчення літератури, документів і результатів діяльності; спостереження; опитування (усне, письмове); метод експертних оцінок; тестування, інтернет ресурси.

2. Комплексні, загальні методи: обстеження, моніторинг, вивчення результатів і продуктів діяльності учнів, вивчення і узагальнення педагогічного досвіду, дослідна педагогічна робота, педагогічний експеримент.

Підготовка та участь в обласних семінарах, фахових секціях, виставці «Педагогічні ідеї та знахідки», система роботи педагогічного колективу над єдиною методичною темою «Активізація навчально-пізнавальної діяльності шляхом використання інноваційних форм і методів організації навчально-виховного процесу», створення методичних рекомендацій, посібників, уроків презентацій, відкритих уроків.

 

 

«Роль та впровадження інформаційно-комунікативних технологій на уроках природничо -математичного циклу»

Викладачі природничо-математичні

 

 

 

«Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках теоретичного  та виробничого навчання МК професій «Електрогазозварник»,

«Слюсар з ремонту автомобілів»,

«Водій автотранспортних засобів категорії «С»»

Викладачі спецдисциплін  та майстри в/н

 

 

«Особливості використання ІКТ у підготовці кравців»

Викладачі спецдисциплін та майстри в/ н

 

 

 

Написання наукових робіт учнями та участь у МАН

Викладачі

 

 

 

Участь учнів у роботі МАН

 

4

Підготовка, оформлення, публікація

 

 

 

Виготовлення кованих виробів різного призначення (майстер клас)

Майстри виробничого навчання з професії «Електрогазозварник»

Вивчення літератури, спостереження, опитування (усне і письмове), вивчення й узагальнення педагогічного досвіду.

Метод мультимедійних презентацій, метод проектів з використанням ІКТ

Вивчення і узагальнення власного досвіду, обстеження, моніторинг

Методи групової роботи, мультимедійних презентацій

Виготовлення творчих виробів

 

 

 

 

Розробка методичних рекомендацій та впровадження їх в навчально - виробничий процес

 

Лабораторно - практичні роботи

Викладачі та майстри в/н

 

Робочий зошит для підготовки до ЗНО

Викладач з/о

 

Методичні рекомендації плазмово-дугового різання

Майстри в/н

 

Збірники комплексно-кваліфікаційних завдань з професій

Викладачі, майстри в/н

 

Методичні рекомендації щодо виконання кваліфікаційних робіт з професії «Кравець», «Муляр. Штукатур.»

Викладачі, майстри в/н

 

Методичні рекомендації «Виникнення дефектів в одязі і способи їх усунення»

Майстри в/н

 

Методичні рекомендації «Виготовлення сукні»

Викладачі, майстри в/н

 

Збірник інструкційно-технологічних карток з професії «Електрогазозварник – ІІ-ІІІр.»

Майстри в/н

«Роль і місце краєзнавчої роботи в процесі вивчення історії України»

Гуменюк Л.В.

Методичні розробки позакласних заходів

Майстри в/н викладачі

Використання інноваційних технологій на уроках спецдисциплін

професія «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник», робочий зошит «Економіка в будівельній галузі»

Білик М. М., викладач спецдисциплін

 

Методи групової роботи, мультимедійних презентацій.

Проблемний метод, метод проектів з ІКТ

 

Методичний посібник.

Фільм про використання інноваційних технологій на уроках спецдисциплін.

- методичних порад

 

- методичних рекомендацій

5

Розробка навчально методичної літератури:

 

 

 

 

 

- підручники

 

 

 

 

 

- навчальні посібники

Методичні вказівки «Лабораторно практичні роботи з професії «Адміністратор»

Хоптяр І. М.

Теоретичні методи: створення теоретичних узагальнень та формулювань закономірностей досліджуваних явищ.

 

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Полегшилася робота при викладанні та вивченні предмету.

Схвалено науково-методичною радою НМЦ ПТО ПК

- методичні посібники

Тестові завдання для перевірки знань, умінь та навичок учнів (будова автомобіля)

Марценюк О.А.

Теоретичні методи: створення теоретичних узагальнень та формулювань закономірностей досліджуваних явищ.

 

 

Схвалено МК, педагогічною радою

 

Тестові завдання для перевірки знань, умінь та навичок учнів (правила дорожнього руху)

Марценюк О.А.

 

 

 

Довідкове видання «Тлумачний словничок з професії Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів»

Шматлай Г.А.

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Схвалено МК, педагогічною радою

 

- практикуми

Практикум (тестові завдання) Збірник тестових завдань з планування, організації і управління персоналом підприємства з професії «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»

Хоптяр І. М.

 

Методи: робочі, часткові: вивчення літератури, документів і результатів діяльності; спостереження; опитування усні і письмові, метод експертних оцінок; тестування

Мотивація навчальної діяльності, урізноманітнення форм роботи, підвищення рівня знань учнів.

Схвалено науково-методичною радою НМЦ ПТО ПК

 

 

 

Практикум «Робочий зошит для лабораторно-практичних робіт з основ статистики»

Хоптяр І. М.

 

 

Робочий зошит для перевірки знань, умінь навичок з географії

Мельник Г. І.

 

 

Проектна діяльність з світової літератури «Моя професія в літературі ХІХ ст.»

Луценко О. В.

- педагогічні програмні засоби

1. Електронні тести з граматики англійської мови:

«The Present Indefinite Tense» «The Past Indefinite Tense» «The Future  Indefinite Tense»

 

2. Програмна оболонка «Уроки (Апаратна складова ПК, Локальні мережі, Веб – дизайн, Windows)»

 

1. Презентації по країнах світу

 

1. Правила дорожнього руху

 

1. Презентація «Установка процесора»;

2. Презентація «Монтаж пристроїв системного блоку»;

3. Презентація «Зборка системного блоку. Підключення живлення та інших інтерфейс них роз’ємів».

4. Презентація «Підключення дисководів та вінчестерів».

5. Презентація «Робота з ВІОS».

6. Презентація «Встановлення відеокарти». Презентація «Комп’ютерні мережі. Класифікація. Топологія».

7. Презентація «Робота з формами».

8. Презентація «Робота з текстовим редактором».

9. Презентації: «Бухгалтерські рахунки і подвійний запис».

10. «Класифікація  і План рахунків бухгалтерського обліку»

 

1. Презентації:

- «Зварювання пластмаси»;

- «Електродугове різання»;

- «Ремонт двигуна ВАЗ 2109»;

 

1. Майстер клас – обробка вузлів спідниці;

2. Презентація обробка блузки

 

Терлецька Л. М.

 

 

 

 

 

 

Мельник Л.А.

Мельник Л. А.

Хоптяр І. М.

Дармопук О. І.

Терлецька С. І.

 

Мельник Г. І.

 

 

Марценюк О.А.

 

 

Дармопук О. І.

 

Дармопук О. І..

 

Дармопук О. І.

 

 

 

 

Дармопук О. І.

 

 

Дармопук О. І.

Дармопук О. І.

 

Дармопук О. І.

 

Дармопук О. І.

 

 

Терлецька С.І.

 

Терлецька С.І.

 

 

 

 

 

Хоптяр І.М.

 

 

 

 

 

 

Новосядлов В.В.

 

 

 

 

 

 

 

Качуровська А. В.

 

 

 

Робочі, часткові методи: вивчення літератури, документів і результатів діяльності; спостереження; опитування усне та письмове, метод експертних оцінок, тестування

Мотивація навчальної діяльності, урізноманітнення форм роботи, підвищення рівня знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

Мотивація навчальної діяльності з використанням ІКТ, урізноманітнення форм роботи, підвищення рівня знань учнів на уроках виробничого навчання

 

- опорні конспекти, презентації

Впровадження інноваційних технологій на уроках спецдисциплін з професії «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних».

Хоптяр І.М. Терлецька С.І.

 

 

 

6

Виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду

Використання інноваційних технологій

на уроках виробничого навчання

 

Радецький В.В.

Новосядлов В. В.

Дармопук О.І. Мельник Л.А.

Рисюк Г. М.

Марусій Н.В.

Використання інноваційних матеріалів

 

 

 

Впровадження інформаційно-комп’ютерних, інформаційно-комунікаційних технологій та електронних програмно-педагогічних засобів у навчально-педагогічний процес

 

Хоптяр І.М.

Терлецька С.І.

Поліщук А.В.

Використання інноваційних матеріалів

 

Розробляються опорні конспекти, схеми, відкриті уроки, КМЗ

 

Підвищення ефективності навчання шляхом використання інноваційних технологій

Білик М.М.

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Розробляються опорні конспекти, схеми, відкриті уроки, КМЗ

 

Літературна освіта як засіб розкриття творчого потенціалу учнів

Луценко О.В.

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Засідання МК, розробки уроків, презентації, опорні конспекти, створення КМЗ

 

Організація роботи викладача при підготовці до уроку та раціональний вибір форм і методів його проведення

Марценюк О.А.

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Засідання МК, розробки уроків, презентації, опорні конспекти, створення КМЗ

 

Раціональне поєднання форм, методів та прийомів навчання на уроках

Білик А.В.

Метод нагромадження фактів: методи узагальнення та осмислення зібраних фактів, аналіз та синтез, порівняння та аналогія

Засідання МК, розробки уроків, презентації, опорні конспекти, створення КМЗ, участь в обласних олімпіадах

 

Плазмо-дугове різання, зварювання пластмас

Радецький В.В.

Новосядлов В. В.

Бадон М.Ю.

 

Стенди, плакати, макети.

 

Розробляються опорні конспекти, схеми, відкриті уроки, КМЗ

 

7

Проведення дослідно -експерементальної роботи різних рівнів (всеукраїнського обласного, внутрішньоліцейного )

 

 

 

 

 

8

Розробка й апробація навчально-програмної документації, проектів державних стандартів ПТО, експериментальних навчальних програм, курсів тощо

 

 

 

 

 

  9

Підготовка виступів на конференціях, семінарах, школах ППД тощо,  друк статей у періодичних виданнях, засобах масової інформації

Участь  у 9-й міжнародній науково-практичній конференції «Професійне становлення особистості, проблеми і перспективи» (професійна орієнтація вимога сьогодення)

Терлецька С.І.

 

Виступ на міжнародній конференції та друк у збірнику

Участь  у 9-й міжнародній науково-практичній конференції «Професійне становлення особистості, проблеми і перспективи» (професійна орієнтація і навчання особистості: вітчизняний та зарубіжний досвід)

Голдобін В.А.

 

Виступ на міжнародній конференції та друк у збірнику

10

Друк статей у періодичних та фахових виданнях

Працює слюсарний цех

Бадон М. Ю.

 

Районна газета «Вперед» №14

  від 02.04.2020 р.

 

 

 

Майбутнє України – в надійних руках

Борис Фурман

 

Районна газета «Вперед»  №34 від 20.08.2020 р.

 

 

 

Будувати - молодим

Білик М. М.

 

Районна газета «Вперед»  №32 від 06.08.2020 р.

 

11

Організація та керівництво науково-дослідною діяльністю учнів

-

-

-

-

 

 

Педагогічні технології, за якими працює

ДНЗ «Ярмолинецький АЦПО»

 

№ п/п

Назва інноваційної педагогічної технології

ПІП педагога(ів), який (які) впроваджує (-ють) технологію

Предмет(и)

Професія

Результати роботи

1.     

Інформаційно-комунікаційні  технології 

 

 

 

 

Хоптяр І.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Терлецька С.І.

 

 

 

 

Голдобін В.А.

 

 

 

 

 

 

Білик М.М.

 

 

 

 

 

Спецдисципліни

 

 

 

 

 

 

 

 

Спецдисципліни

 

 

 

 

Спецдисципліни

 

 

 

 

 

 

Спецдисципліни

 

 

 

 

 

«Агент  з постачання»

«Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»

 

 

 

 

«Агент  з постачання»

«Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»

 

 

«Електрогазозварник. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»

 

 

 

«Штукатур. Лицювальник-плиточник. Монтажник систем утеплень »

 

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

Поліщук А.В.

 

 

 

 

 

 

 

Нарольська Д.П.

 

 

 

 

 

 

Мельник Г.І.

 

 

 

 

 

 

Луценко О.В.

 

 

 

 

 

 

 

Шматлай Г.А.

 

 

 

 

 

 

Шматлай Г.А.

 

 

 

 

 

Білик А.В.

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

 

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

 

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

2.

Ігрові технології навчання

Мельник Г.І.

Географія

Усі професії

Відкритий урок: «Глобальні проблеми людства»

Мельник Л.А.

Виробниче навчання

Адміністратор

Методична розробка  «Робоче місце адміністратора»

Білик А.В.

Українська мова

Усі професії

Інтелектуальна гра «Ігри патріотів» 

Рисюк Г.М.

Виробниче навчання

Швачка. Кравець

Методична розробка уроку «Пошиття спідниці»

3.

Кожен урок незвичайний

 

 

 

 

Мельник Г.І.

 

Луценко О.В.

 

 

 

 

На уроках усіх професій

 

1. Під час такого навчання відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів.

2. Здійснюється робота в групах; складаються опорні конспекти; проводяться рольові ігри; методичні посібники, розробки уроків з презентаціями, відео уроки, друкування матеріалів у фахових журналах 

4.

Проектні технології з використанням ІКТ

Корнілова Л. Л.

Під час виховних годин

Усі професії

Створення методичного посібника

Майстри в/н

На уроках  виробничого навчання

Усі професії

Створення КМЗ, виробів, творчих робіт

5.

Комп’ютерні та інформаційні технології навчання

Хоптяр І. М.

Терлецька С. І.

Голдобін В. А.

Білик М. М.

На уроках спецдисциплін

«Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Агент з постачання» ,«Електрогазозварник. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Слюсар-ремонтник», «Водій автотранспортних засобів категорії «С»», «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник», «Кравець»

 Створення презентацій

6.

Інтерактивні форми та методи навчання

Вандоляк Л.Є.

Сидорчук О.С.

Рогачевська Л.М.

 

На уроках загальноосвітніх дисциплін

«Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С», «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник», «Кравець»

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти, друк в періодичних виданнях

7.

Інтерактивні методи навчання («метод АБВ», «Постав на голову», «Мозковий штурм», «Замальовування та записування ідей», «Бесіда за круглим столом», введення учнів в роботу на робочому місці, проблемні ситуації, креативні методи, «навідні запитання», проектна робота, розкриття теми через ланцюжок запитань, використання Інтернету, «Зіткнення з реальними робочими ситуаціями», «Комп’ютерна симуляція» )

Хоптяр І.М.

Терлецька С.І.

Білик А.В.

На уроках спецдисциплін

«Агент з постачання» «Адміністратор» Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»

Методичні посібники, розробки, КМЗ,

8.

Використання комп’ютерного тестування у процесі викладання загальноосвітніх дисциплін

Терлецька С.І.

Поліщук А.В.

Луценко О.В.

Вандоляк Л.Є.

Марценюк О. А.

На уроках загальноосвітніх дисциплін

«Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С», «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник», «Кравець»

Методичні посібники, розробки, КМЗ, створення презентацій, опорні конспекти

9.

Особистісно – орієнтовний підхід до навчання і виховання

Нарольська Д.П.

 

Вандоляк Л.Є.

Викладач математики

Викладач фізики

 

Диференціація та індивідуалізація навчання

Створення КМЗ

10.

Групова форма навчальної діяльності

Хоптяр І.М.

 

Терлецька С.І.

Викладач спецдисциплін

Викладач спецдисциплін

Підвищення активності і самодіяльності учнів.

Створення КМЗ

11.

Технологія формування творчої особистості

Новосядлов В.В.

Майстер в/н

Виховання творчої особистості

Створення КМЗ

12.

Технологія навчального проектування

Поліщук А.В.

Терлецька С.І.

Мельник Л.А.

Викладач економ.

Викл. спецд.

Майстер в/н

Розвиток пізнавальних навичок, творчого та критичного мислення, уміння самостійно конструювати свої знання.

Створення КМЗ

13.

Технологія навчання як дослідження

Білик А.В.

Шматлай Г.А.

Вандоляк Л.Є.

Викл. укр. м. і л-ри.

Викл. укр. м. і л-ри.

Викл. фізики

Набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності.

Створення КМЗ

14

Здоров’я зберігаючі технологій

Поліщук В.А.

Фізична культура

Усі професії

Відкритий урок: «Ритмічна гімнастика з елементами степ-аеробіки»

15

Тренінгові технології

Герасимчук В.М.

Рисюк Г.М.

Марусій Н.В.

Дармопук О.І.

Луценко О.В.

Мельник Г.І.

Хоптяр І.М.

Терлецька С.І.

Шматлай Г.А.

Викладачі та майстри в/н

Усі професії

Розробка тренінгової програми: «Формування позитивної навчальної мотивації в учасників навчально-виробничого процесу»

16.

Технологія колективної розумової діяльності.

 

Тарадуда С. Г.

Українська мова і література.

Кухар. Кондитер

Підвищення мотивації у процесі вивчення укр. мови та л-ри.

17.

Кейс-технології             (модульне навчання природничих наук)

Назимок Л. В.

Вандоляк Л. Є.

Мельник Г. І.

Рогачевська Л. М.

 

Природничі науки

Тракторист-машиніст с/г в-ва.

«Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С», «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник», «Кравець»

Активізація пізнавальної діяльності учнів до природничих наук

18.

Уроки-квести, брифінги і тренінги

Марценюк О. А.,

Хоптяр І. М.

Терлецька С. І.

Викладачі та майстри в/н

Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С», «Муляр.Штукатур. Лицювальник-плиточник»

Усні виступи, комп’ютерні презентації, буклети, публікації робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів

19.

Комп'ютерне розгадування кросвордів, комп’ютерне розгадування диктантів

Марценюк О. А.,

Хоптяр І. М.

Терлецька С. І.

Білик М. М.

Викладачі та майстри в/н

Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних», «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С», «Муляр.Штукатур. Лицювальник-плиточник»

Різнорівневі запитання, завчасно підготовлені інформаційні диктанти, їх звукозапис  

 

Новітні виробничі технології, які застосовуються в навчально-виробничому процесі

№ з/п

Професія

Суть (назва) технології

Місце впровадження (майстерня, виробнича дільниця, учбове господарство, виробництво)

ПІБ педагога(ів), який (які) впроваджує (-ють)

Перелік сучасних матеріалів, обладнання, інструментів, техніки що використовується

Результати роботи

1.

Муляр; штукатур; лицювальник-плиточник

Виконання декоративної штукатурки, короїд

Кабінет спецдисциплін

Білик М.М.

Марусій Н.В. Волошин В. В.

Декоративна штукатурка «короїд» фірми Сеresit

Експозиція в кабінеті спецдисциплін

Виконання декоративної штукатурки

Майстерня штукатурних робіт

Марусій Н.В.

Декоративна штукатурка «короїд» фірми Сеresit, барвники

Діючий стенд: «Види декоративної штукатурки»

Влаштування дворівневої підвісної стелі

Кабінет української мови та літератури

Білик М.М.

Марусій Н.В.

Волошин В. В.

Стельовий CD-профіль 60*27, прямі підвіси, гіпсокартон, шуруповерт

Захист творчих робіт учнів «Підвісна стеля»

Проектні технології з використанням ІКТ

Методичний кабінет

Кабінет спецдисциплін будівельної справи

Білик М.М.

Марусій Н.В.

Декоративна штукатурка «короїд» фірми Сеresit, барвники

Дипломні роботи учні

 

2

 

 

 

Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів; електрогазозварник; слюсар – ремонтник; водій;

 

 

 

Робота в малих групах

Майстерня

 

Радецький В.В.

Новосядлов В. В.

Бадон М.Ю.

 

 

Стенди, плакати, макети.

 

Розробляються опорні конспекти, схеми, відкриті уроки, КМЗ

Плазмо-дугове різання, зварювання пластмас

Майстерня

Радецький В.В.

Новосядлов В. В.

Бадон М.Ю.

 

Стенди, плакати, макети.

 

Розробляються опорні конспекти, схеми, відкриті уроки, КМЗ

Технологія дослідження на уроках в/н

Слюсарна майстерня

Герасимчук В.М.

Методичні рекомендації

Методика оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках в/н

Проектні технології з використанням ІКТ

Майстерні 

Герасимчук В.М.

Івасина А.А.

Михайлов В. В.

Інструменти, КМЗ

Дипломні роботи учні, майстер-класи, КМЗ

Актуалізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання з використанням сучасного новітнього обладнання з професії «Слюсар-ремонтник»

Навчально-практичний центр

Михайлов В. В.,

Герасимчук В. М.

Івасина А. А.

Станки, інструменти для ремонту машин, ІКТ, стенди, плакати, макети,  Апарат плазмово-дугового різання Tesla з ЧПУ

Методика оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках в/н

3.

Електрогазозварник; слюсар з ремонту колісних транспортних засобів

Дугове зварювання

Зварювання пластмас

Майстерня зварювальних робіт

Радецький В.В.

 

Складально-зварювальні пристосування, газова апаратура, зварювальний апарат (напівавтомат)

Майстер-клас «Дугове зварювання – крок у майбутнє»

Плазмова різка

Навчально-практичний центр

Бадон М.Ю.

Апарат плазмово-дугового різання Tesla з ЧПУ

Карта України, карта Хмельницької області, вертеп та ін. вироби

Проектні технології з використанням ІКТ

Майстерні 

Бадон М.Ю.

 

Інструменти, КМЗ

Дипломні роботи учні, майстер-класи, КМЗ

 

 

4.

 

 

 

 

Адміністратор.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

 

 

Використання інноваційних технологій

на уроках виробничого навчання

 

Лабораторія ПЕОМ

 

 

 

 

Дармопук О.І. Мельник Л.А.

 

Створюються папки, індивідуальні диференційовані картки.

 

Лабораторні і практичні роботи по темах, КМЗ

 

 

 

Проектні технології з використанням ІКТ

Лабораторія 

Мельник Л.А.

Дармопук О.І.

Інструменти, КМЗ

Дипломні роботи учні, майстер-класи, КМЗ

Використання комп’ютерного тестування

Кабінет спецдисциплін

Лабораторія

Мельник Л.А.

Дармопук О.І.

ПЕОМ

Програми для тестування

Уроки-квести

Кабінет спецдисциплін

Лабораторія

Мельник Л.А.

Дармопук О.І.

ПЕОМ, КМЗ

Екскурсії на підприємства

5

Швачка. Кравець

Інноваційні виробничі технології (використання комп’ютерних технологій)

Майстерня

Рисюк Г. М.

Створюються тематичні папки

КМЗ, майстер-класи

Проектна технологія. Новітні форми та методи викладання сучасних технологічних досягнень

Кабінет спецдисциплін

швейне підприємство

Рисюк Г.М.

Методична розробка

Розвиток громадської активності, впевненості, наполегливості, підприємливості, майстер-класи

Обробка одягу за новітніми виробничими технологіями

Майстерня

Рисюк Г.М.

Дидактичні матеріали. Опорні плани - конспекти

Розвиток учня як суб’єкта навчальної діяльності, виготовлення прикрас

Самостійна робота, як вид навчальної діяльності учнів

Кабінет спецдисциплін

Рисюк Г.М.

Методичні рекомендації

Організація самостійної роботи учнів, дипломні роботи

Вишивка бісером

Вишивка стрічками

Майстерня

Рисюк Г.М.

Бісер, стрічки, ножиці, клей

Дипломні роботи, майстер-класи

6.

 

Кухар. Кондитер.

 

Інновації в кулінарії та кондитерському виробництві, нанотехнології

Лабораторія

Дикусар  Л.П., Грицак Н.В.

Сировина і обладнання для молекулярної кухні

Проведено відкриті уроки, створено КМЗ, розроблені інструкційні картки

7.

Тракторист-машиніст с/г виробництва.

Впровадження інформаційних технологій в процесі підготовки кваліфікованих робітничих кадрів.

Майстерня

Бучок Р.В., Півторак А.В.

ППЗ інформаційних технологій, сучасна с/г техніка

Проведено відкриті уроки, створено КМЗ, розроблені інструкційні картки

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС  В літопис історії Ярмолинець назавжди  увійде знакова подія - відкриття в 2001 році нового навчального закладу. Н...