Нормативно правове забезпечення

Нормативно-правове забезпечення

Закон України "Про освіту" (2017 р.) 
Закон про професійну освіту
Національна доктрина розвитку освіти
Наказ МОН № 582 "Про удосконалення методичної роботи в системі професійно-технічної освіти"
Наказ МОН № 419 "Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах"
Зміни до наказу МОН № 419 "Про затвердження Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах"
Наказ МОН № 930 "Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників"
Наказ МОН № 1135 " Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників"

1.    Нормативно-методична база

Діяльність педагогічного колективу ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти» спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах», Державної національної програми «Освіта», Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»,  наказів Міністерства освіти і науки, «Регіональної програми підготовки кваліфікованих робітників».

Здійснюється методична робота у навчальному закладі за єдиним планом, який складається на навчальний рік. Плани роботи педагогічної ради, інструктивно-методичних нарад узгоджені з планами роботи методичних комісій, з перспективним планом роботи педагогічного колективу навчального закладу. План методичної роботи на навчальний рік розробляється методистом, обговорюється на педагогічній раді та затверджується директором навчального закладу.


Річний план роботи методичної служби

 

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Хто виконує

 

Розділ №1 Організаційно-методичне забезпечення програми розвитку

ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр професійної освіти»

1.

Видання наказу «Про організацію методичної роботи в центрі»

До 04.09.20 р.

Директор, заступники директора з НВР,

методист

2.

Видати методичні рекомендації щодо викладання загальноосвітніх дисциплін та організації навчально-виховного процесу у 2018-2019 н. р., включити до плану роботи МК

Вересень

Заступники директора з НВР,

методист

3.

Коректування навчальних планів, вивчення та оновлення навчально-програмної документації з професій та предметів відповідно до науково - технічних досягнень у галузях виробництва та потреб роботодавців у відповідності ДСТ ПТО

Вересень

Заступники директора з НВР,

методист, голови МК

4.

Діагностична діяльність:

-         розробка діагностичних карт;

-         заповнення діагностичних карт

-         аналіз діагностичних карт експертними комісіями

-         індивідуальні бесіди з педагогами

-         аналіз навчально-плануючої документації

-         аналіз відвіданих уроків

 

До 16.09.20 р.

 

До 21 .09.20 р.

 

До 23.10.20 р.

 

Заступники директора з НВР,

методист

5.

Провести інструктивно-методичні наради з:

-         головами метод комісій щодо планування роботи метод комісій на навчальний рік та підготовки до атестації навчального закладу

-         членами журі олімпіад;

-         класними керівниками та педагогами, які працюють в групах І курсу з питань проведення психолого-педагогічних консиліумів щодо адаптації учнів до умов навчання в центрі

До 09.09.20 р.

Голови МК, соціальний педагог

6.

Спланувати роботу:

-         педагогічної ради;

-         методичних комісій;

-         науково-методичної ради;

-         науково-дослідницької роботи;

-         творчих груп;

-         семінарів;

-         школи молодого майстра;

-         школи передового педагогічного досвіду;

школи педмайстерності

Серпень 2020 р.

До 01.09.20 р.

До 07.09.20 р.

До 10.09.20 р.

 

 

До 10.09.20 р.

 

 

Директор, методист, голови МК

7.

Розробити план формуючого етапу роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Ефективне використання ІКТ у навчально-виховному процесі в контексті оновлення ПТО»

Вересень 2020

Методист, керівники МК

8.

Організація та участь в обласних, всеукраїнських методичних заходах відповідно до плану масових заходів НМЦ ПТО ПК

Протягом року

Голови МК, методист

9.

Провести маркетингові дослідження ринку праці

Протягом І півріччя

Заступники директорів з НВР

10.

Огляд нормативних,директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури

Постійно

Методист, соціальний педагог

11.

Здійснити планування кадрового забезпечення на основі вивчення перспективних потреб центру та рівня професійної компетентності педагогічних працівників

Вересень

Директор

12.

Відкорегувати циклограму методичної роботи

До 11.09.20р.

Методист

13.

Організація курсової підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників на рік

До 14.09.20 р.

Методист

14.

Організація методичної роботи з наставництва, закріплення молодих спеціалістів за досвідченими викладачами, складання плану їх роботи

 

  До18.09.20 р.

 

Методист

15.

Про тарифікацію педагогів. Форма проведення традиційна – доповідь з обговоренням

Серпень

Директор

16.

Підготовка до атестації навчальних кабінетів, майстерень, лабораторій, спортивних приміщень

Серпень

Директор

17.

Спрямовувати роботу педагогічного колективу на підвищення ефективності праці, реалізації творчого підходу в роботі, нових підходів у виборі методів, засобів та способів навчання, експериментальної роботи

До 11.09.20 р.

Директор, заступники директора з НВР,

методист

18.

Провести аналіз роботи в центрі за 2019-2019 н.р. та розробити завдання на новий навчальний рік відповідно до вимог законів України «Про освіту» та «Професійно-технічну освіту»

До 04.09.20 р.

Директор, заступники директора з НВР,

методист

19.

Спланувати рекомендовану тематику для планування роботи методичних комісій

До 07.09.20 р.

Методист

20.

Здійснити діагностичне анкетування педагогів щодо визначення пріоритетних форм колективної методичної роботи

До 25.09.20 р.

Голови МК, методист

21.

Затвердити структуру та форми підвищення професійної майстерності педагогів на навчальний рік

Вересень

Методист

22.

Спланувати та провести засідання методичної ради навчального закладу

До 11.09.20 р.

Методист

23.

Визначити зміст і напрямки роботи, спланувати роботу МК:

-         викладачів загальноосвітніх дисциплін;

-         викладачів і майстрів в/н з професії «Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник»;

-         викладачів і майстрів в/н з професії «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Водій автотранспортних засобів категорії «С»»;

-         викладачів і майстрів в/н з професії «Адміністратор Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»;

-         викладачів і майстрів в/н з професії «Швачка. Кравець»

 

 

до  18.09.20 р.

 

 

 

 

 

Сидорчук О. С.

 

      Білик М. М.

 

Голдобін В. А.

 

 

 

Хоптяр І. М.

 

 

Рисюк Г. М.

24.

Вивчення перспективних потреб навчального закладу та рівня професійної компетентності педагогічних працівників по результатах анкетування

 

До 11.09.20 р.

 

Методист, голови МК

25.

Організувати систематичну роботу педагогічної ради (план додається)

Протягом року

Директор, Методист

26.

Забезпечити роботу інструктивно-методичних нарад (план додається)

Протягом року

Методист

27.

Спланувати роботу педагогічної ради на 5 років відповідно єдиної науково-методичної теми роботи центру

Серпень

Директор, методист, голови МК

28.

Розробити заходи роботи педколективу щодо піднесення якості і ефективності уроку

Вересень

Дирекція, методист, голови МК

29.

Спланувати роботу методичного кабінету

Вересень

Методист

30.

Організувати роботу творчої групи ІПП

Вересень

Методист

31.

Спланувати науково-дослідницьку роботу у центрі

Вересень

Директор, методист, творча група

32.

Складання графіку проведення відкритих уроків «45» хвилин натхненної праці

ІІІ - 09

Методист, заступники з НВР

33.

Складання плану роботи науково-методичної ради

До 25.09.20 р.

Методист

34.

Складання рекомендованої тематики засідань МК, нарад при директорі та семінарів ІПП 

І-09

Методист

35.

Складання зведеного графіка проведення відкритих заходів викладачами, вихователями

ІІ-09

Голови МК, методист

36.

Розробити тематику педагогічних читань

Вересень

Методист

37.

Організувати та провести конкурс на кращу методичну розробку, лекцію, реферат

Протягом року

Методист

38.

Провести творчі звіти ІПП на робочих місцях

Квітень

Методист

39.

Допомогти в організації та проведенні конкурсу професійної майстерності між учнями груп по професіях (КВК)

Квітень

Методист

40.

Провести традиційну науково-практичну конференцію «Профтехосвіта на новому етапі розвитку освіти»

Квітень

Методист

41.

Провести творчі звіти методичних комісій

Квітень

Методист

42.

Проводити оперативні методичні наради з актуальних питань організації навчально-виробничого процесу, вивчення нормативних документів

Жовтень

Методист

43.

Провести семінар молодих викладачів і майстрів з питань планування уроку та ознайомлення з сучасними вимогами до нього.

Жовтень

Методист, заступники директора

44.

Організація взаємовідвідування уроків з наступним обговоренням та здійсненням самоаналізу молодими викладачами та майстрами в/н.

Протягом І семестру

Методист, заступники директора

45.

Оформити виставку новинок педагогічної, методичної, психологічної та наукової літератури.

До жовтня 2020 р.

Методист , бібліотекар

46.

Провести декаду наставника.

До 30.09.20 р.

Методист

47.

Підготувати план-графік курсової підготовки на 2019 р.

До 21.09.20 р.

Методист

48.

Систематизувати та поповнити картотеку ППД.

До 28.09.20 р.

Методист

49.

Провести педради (план додається)

Протягом року

Дирекція

50.

Провести інструктивно-методичні наради з питань:

-         першого уроку;

-         чергової і позачергової атестації педпрацівників;

-         організації навчально-виховного процесу;

-         оформлення навчально-методичної документації;

-         особливості нового учнівського контингенту;

-         затвердження графіка проведення предметно-методичних тижнів, конкурсів професійної майстерності

-         інноваційні педагогічні та виробничі технології

 

Вересень

Жовтень

 

Жовтень

 

Листопад

 

Листопад

 

Листопад

 

Методист, заступники директора з НВР

51.

Провести інструктивно-методичні наради про підсумки контрольних робіт за І семестр

Грудень

Заступники директора

52.

Організувати педагогічні читання на тему:

-         «Особистісно професійний розвиток педагога»;

-         «Інноваційні технології в процесі навчання і виховання»;

-         «Особистісний підхід до учнів», «Нетрадиційні форми та методи проведення уроків»;

-         «Творче співробітництво майстра і учнів».

Грудень-січень

Методист, голови МК

53.

Провести творчі звіти методичних комісій

Червень

Методист,

голови МК

 

54.

Взяти участь в обласній науково-практичній конференції в рамках роботи Центрів екологічної освіти

Квітень-жовтень

На базі ПТНЗ

55.

Взяти участь в естафеті обміном досвіду на тему:  «Система планування та організація методичної роботи в ПТНЗ

ІІ півріччя

Методист

56.

Участь в обласній виставці КМЗ «Педагогічні ідеї та знахідки»

Грудень

Методист

57.

Участь в обласному конкурсі на кращу методичну розробку уроку теоретичного та виробничого навчання

Грудень

Методист

58.

Педагогічний діалог: «Сучасний урок: пошуки, проблеми, знахідки»

Січень

Методист

59.

Круглий стіл: «Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів»

Січень

Методист

60.

Створити та забезпечити функціонування блогів

Лютий

Методист

61.

Семінар практикум: «Формування інноваційної компетентності, інноваційної грамотності, культури та використання інноваційних технологій у педагогічному процесі»

Березень

Методист

62.

Підготувати та провести заняття Школи молодого педагога з проблеми: «Сучасні підходи до організації навчально-виробничого процесу»

Квітень

Методист

63.

Практикум : «Сучасні технології навчання. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання»

Лютий

Методист

 

 

Розділ №2 Реалізація нових підходів у визначенні змісту професійної освіти

 

1.

Забезпечити викладачів новими програмами з усіх предметів загальноосвітньої підготовки відповідно до навчальних планів

Серпень

Заступник директора з НВР, методист

2.

Надати методичну допомогу щодо підготовки та проведення конкурсу на кращий навчальний кабінет, майстерню, лабораторію

До 14.09.20 р.

Методист

3.

Впроваджувати у навчальний процес нові технології:

 -   метод проектів у вихованні учнів;

 -  інноваційні педагогічні технології на уроках спецдисциплін з професії «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів»

-       технологія формування творчої особистості;

-       технологія навчання як дослідження і методи навчання, поєднувати індивідуальну та групову діяльність учнів.

Протягом року

Методист, вихователь,

голови МК

4.

Створити науково-методичне забезпечення професії «Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних».

Протягом І-го півріччя

Методист

5.

На засіданнях усіх МК розглянути питання „Інноваційні педагогічні і виробничі технології та їх провадження у навчальний процес”.

За планом

Голови МК

6.

Провести науково-професійну конференцію „Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід”.

Жовтень

Методист

7.

Продовжити індивідуальну роботу з молодими викладами та майстрами в/н з питань планування навчально-виховного процесу.

Протягом року

Методист

8.

Надати методичну допомогу щодо підготовки та проведення конкурсу на кращі майстерні, лабораторії, навчальний кабінет.

Квітень 2021 р.

Заступники директора, зав майстернями, кабінетами, лабораторіями

9.

Організувати та провести конкурс професійної майстерності серед учнів усіх професій.

Березень-квітень 2021 р.

Заступник директора з НВР, старший майстер

10.

Взяти участь у конкурсах з предметів та професій, організованих НМЦ ПТО ПК.

Листопад-грудень

Методист

11.

Провести  семінар „Сучасний підхід до уроків виробничого навчання”.

Грудень

Голови МК

12.

Індивідуальні консультації з головами МК з метою надання допомоги у розвитку інноваційного процесу в роботі МК.

Протягом І півріччя

Мельник Г.І.

13.

Удосконалювати форми і методи проведення уроків, їх комплексно-методичного забезпечення.

Протягом року

Мельник Г.І.

Голови МК

Викладачі

14.

Підготувати учнів до обласних конкурсів професійної майстерності.

Протягом року

Методист, старший майстер, заступник НВР

15.

Підготовка майстра в/н до занять. Розробка системи уроків за темою. Розробка та аналіз уроку. Педагогічний аналіз уроку.

Вересень

Методист

16.

Методична робота майстра в/н. Участь майстра в/н у колективних формах методичної роботи. Самостійна методична робота та самоосвіта майстра в/н.

Травень

Методист

17.

Розробити і спланувати програму роботи з «Обдарованою молоддю»

- створення банку даних учнів, що мають нахил і здібності до навчання;

- залучення обдарованих та здібних дітей до участі в різнорівневих олімпіадах, турнірах, позакласних заходах, підготовці нестандартних уроків.

Березень

Методист,

голови МК

18.

Надання допомоги викладачам, які проходять атестацію, у проведенні творчих звітів з демонстрацією результатів їхньої роботи.

Жовтень

Методист

19.

Оформити відкриті уроки, надати допомогу у створенні методичних посібників.

 

Протягом року

Методист

20.

Провести психолого-педагогічні семінари на теми:

-         «Особливості роботи з учнями депресивного характеру»;

-         «Особливості виникнення, протікання і розв’язання конфліктів і способи їх запобігання;

-         «Адаптація першокурсників»;

-         «Профілактика суїцидів серед молоді;

-         «Профілактика наркоманії, ВІЛ СНІДУ»;

-         «Духовний розвиток учнів»;

-               «Як поводити себе тоді, коли дитина проявляє агресивність»;

-         «Як вплинути на поведінку дитини»;

-         «Збереження психологічного здоров’я.

Протягом року

Психолог

21.

Організація роботи постійно діючих семінарів творчих груп, динамічних груп

ІІ - 01

Методист

22.

Провести в центрі тиждень інтелектуальних ігор “Через гру -  до знань”

Листопад

Голови МК

23.

Провести  підсумкову конференцію з виставкою результатів педагогічної роботи над проблемою.

Квітень

Методист

Голови МК

24.

Організація роботи викладачів з питань самоосвіти

Вересень

Методист

25.

Планування роботи з наставництва молодих викладачів, яка включатиме:

-         визначення наставників для молодих викладачів;

-         проведення наради молодих викладачів за участю директора;

-         проведення семінару молодих викладачів, ознайомлення їх із сучасними методами планування уроку та вимогами до нього;

-         організація взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням та аналізом своєї діяльності молодими викладачами;

-         організація відвідування молодими викладачами уроків  викладачів – методистів, старших викладачів та викладачів вищої категорії;

-         проведення ділових ігор;

-         “Організація диференційованої праці на уроці”;

-         проведення круглих столів “Молоді та досвідчені викладачі центру”

Вересень

Методист

26.

Планування, вивчення досвіду роботи викладачів, узагальнення його та подання на виставку, присвячену підсумкам роботи колективу над загально ліцейною проблемою

Травень

Методист

27.

Проведення огляду роботи викладачів щодо створення навчально – методичних комплексів у кабінетах

Березень

Методист

28.

Надання допомоги викладачам, які проходять атестацію, у проведенні творчих звітів з демонстрацією результатів їхньої роботи

Вересень

Методист

29.

Організація творчих груп з питань розробки КМЗ предметів і професій, комплектів комплексних завдань.

Протягом року

Голови МК

Заступники

Методист

30.

Проведення педагогічних читань присвячених проблемі центру

Січень

Методист

31.

Впровадження в практику роботи центру методичних предметних тематичних тижнів (декад, місячників), що передбачають демонстрацію найкращого досвіду роботи викладачів щодо підвищення ефективності уроку, позакласних заходів

Вересень

Методист

32.

Встановлення єдиного щотижневого дня роботи з пед. кадрами

Вересень

Директор

33.

Планування проведення співбесід з ІПП з питань удосконалення стилю, форм та методів роботи

Вересень

Методист

 

34.

Надати допомогу в організації та проведенні олімпіад з загальноосвітніх, загально технічних та спец предметів.

Протягом

року

Методист

35.

Розробити  положення та провести ліцейні конкурси “Найкласніший класний”, “Учень року”, “Кращий кабінет року”, “Група року”.

Протягом року

Заступники

Голови МК

36.

Конкурс на кращий комплект дидактичних матеріалів

Грудень

Травень

Голови МК

Зав. кабінетом

Викладачі

37.

Розробити графік проведення предметних тижнів

До 1.10.

Методист

Голови МК

38.

Забезпечити передплату методичної літератури та фахових журналів

Протягом року

Методист

Голови МК

Розділ № 3 Інформаційне забезпечення

1.

Провести семінари-практикуми:

1. Практичні заняття для викладачів:

- робота з електронними ППЗ;

- робота в Інтернеті з сайтами ПТНЗ;

- робота з програмою для друкування збірок, брошур

2. Практичні заняття для викладачів спец предметів та майстрів в/н:

- робота по складанню електронних підручників;

- робота по розробці індивідуальних завдань для учнів

Протягом року

Лаборант,

майстри в/н ПЕОМ

2.

Продовжувати науково-дослідницьку роботу педагогів за індивідуальними планами

Протягом року

Методист

3.

Відкоригувати тематику досліджень, які будуть проводитись методичними комісіями і теми індивідуальних досліджень педагогів

Вересень

Методист, голови МК

4.

Здійснювати інформаційно-консультативне обслуговування педагогічних працівників з питань педагогіки, методики та психології

Постійно

Методист

5.

Надавати допомогу педагогічним працівникам в роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності

Протягом року

Методист

6.

Організувати роботу педагогічних працівників з питань самоосвіти

Жовтень

Методист

7.

Систематично ознайомлювати педагогів з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, обласним управлінням освіти і науки.

 

Протягом року

Бібліотекар

8.

Інформувати інженерно-педагогічних працівників про нові методичні надходження.

Систематично

Бібліотекар

9.

Продовжити поповнення матеріалами методичного кабінету.

Протягом року

Методист

10.

Оформити виставку педагогічних надбань викладачів і майстрів виробничого навчання.

Протягом року

Методист

11.

Оформити інноваційний бюлетень.

Вересень-жовтень

Методист

12.

Оформити ярмарку педагогічних ідей та знахідок.

Грудень

Методист

13.

Поповнити картотеку літератури з психології та педагогіки для майстрів в/н.

До 02.04.21 р.

Методист

Психолог

14.

Провести виставку дидактичного та наочного матеріалу, дипломних та екзаменаційних робіт.

Травень 2021р.

Методист

15.

Підготувати звіт про роботу бібліотеки з довідково-інформаційного обслуговування педагогів, майстрів, вихователя та електронного каталогу по забезпеченню ІПП та учнів підручниками.

Квітень

Бібліотекар

16.

Проаналізувати роботу інформаційного забезпечення педагогічного колективу.

Червень

Адміністрація

17.

Організувати виставку кращих зразків звітів (щоденників) виробничої практики учнів

Червень

Адміністрація

18.

Організувати підписку на необхідні періодичні видання для забезпечення науково-технічної і педагогічної інформації педпрацівників.

До 15.05.

Директор

Методист

19.

Організовувати змінні виставки-огляди нових надходжень літератури.

Протягом року

Бібліотекар

методист

20.

Організовувати тематичні виставки  та дні інформації

Протягом

Року (останній день місяця)

Методист

Бібліотекар

Психолог

21.

Постійно оновлювати стенди: “Новини методичні”,  “Методичний бюлетень”.

 

1  раз в місяць

Методист

22.

Продовжувати роботу по дообладнанню, поповненню, систематизації матеріалів метод кабінету новими добірками (папками)

Протягом

року

 

Методист

23.

 Інформувати ІПП про нові методичні інновації

Протягом

року

Бібліотекар

Методист

24.

Організовувати змінні виставки літератури з професії, предметів.

Протягом

року

Бібліотекар

Методист

25.

Вивчення можливостей реалізації максимального наближення навчального процесу до набуття практичних умінь і навичок

Протягом року

Голови МК

Методист

26.

Сприяти в  організації в кожному кабінеті  бібліотечок “Для майбутнього спеціаліста”

Протягом року

Методист Голови МК

ІПП

27.

Організувати виставку кращих зразків звітів (щоденників) виробничої  практики учнів.

Червень

Методист Голови МК

28.

Дібрати необхідну літературу з  питань підвищення фахової і педагогічної майстерності викладачів, рекомендації до її застосування

Постійно

Бібліотекар

Методист

29.

Організувати систематичну роботу служби науково-технічної і педагогічної інформації

Постійно

Методист

Розділ № 4  Експериментально-дослідницька робота

1.

Організація проведення засідання творчої групи на тему: «Використання інноваційних педагогічних та виробничих технологій»

Протягом року

Методист

2.

Організувати роботу консультаційного пункту

Протягом року

Методист

3.

Продовжити роботу групи з питань координації зусиль майстрів в/н і викладачів спецдисциплін з професій: «Швачка. Кравець» щодо вдосконалення навчальних планів і програм, комплексно методичного забезпечення професії.

Жовтень

Заступник директора з НВР

 

4.

Розробка методичних рекомендацій щодо формування екологічної культури учнів

Січень

Викладачі природничих дисциплін

5.

Використання інноваційних педагогічних та виробничих технологій на уроках загальноосвітніх, загально технічних, спецдисциплін,  виробничого навчання з усіх професій

Протягом року

 

Викладачі, 

майстри в/н,

методист

 

6.

Оптимізація виховного процесу з метою особистісного зростання обдарованих учнів.

Протягом року

Методист, заступник директора з НВР, викладачі

7.

Розробка та використання опорних конспектів на уроках спецдисциплін з професії «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів». Проблемний підхід у навчанні.

Протягом року

Голдобін В. А.

8.

Підготовка, рецензування рефератів, творчих матеріалів педагогів.

Протягом року

Методист

9.

Співбесіди з викладачами щодо створення авторських  програм.

Протягом року

Методист

10.

Проводити консультування голів МК і педагогів з питань проведення наукових досліджень.

Протягом року

Методист

11.

Проведення засідання творчої групи над проблемою.

Листопад

Методист

12.

Кожен урок незвичайний

Квітень

Мельник Г. І.

13.

Інноваційні технології на уроках загальноосвітніх дисциплін.

Квітень

Викладачі, методист

14.

Проектна діяльність у виховній роботі

Протягом року

Вихователь Корнілова Л. Л.

15.

Збірник завдань з фізики «На допомогу учням у ЗНО»

До листопада

Викладач фізики Вандоляк Л. Є.

16.

Надавати методичну допомогу в оформленні та написанні курсових робіт педагогами закладу

Квітень

Мельник Г. І.

17.

Організація роботи консультаційного пункту

Протягом року

Мельник Г. І.

Розділ № 5 Атестаційна робота

1.

Корегування перспективного плану атестації педагогічних працівників.

З 14.09.20 р.

Методист

2.

Створення атестаційної комісії, узгодження її складу з профспілковим комітетом, видання наказу по центру про її призначення.

До 25.09.20 р.

Директор

3.

Ознайомлення педагогічного колективу зі списком педпрацівників, що включені адміністрацією до атестації у 2019 р.

До 28.09.20 р.

Методист

4.

Перевірка строків проходження педпрацівниками перепідготовки на курсах.

До 05.10.20 р.

Методист

 

5.

Прийняття заяв педагогічних працівників на включення їх до атестації, відмову від атестації або включення до позачергової атестації.

До 05.10.20 р.

Директор

6.

Подання адміністрацією окремих працівників на позачергову атестацію.

До 05.10.20 р.

Директор

7.

Розгляд заяв на проходження атестації, доведення його до відома тих, що атестуються, підпис, видання наказу про атестацію педагогічних працівників.

До 22.10.20 р.

Директор

8.

Закріплення педагогів, що атестуються за адміністративними та педагогічними працівниками.

19.10.20 р.

Директор

9.

Оновити матеріали у куточку атестації педагогічних працівників центру в методкабінеті.

02.11.20 р.

Методист

10.

Оформлення папок для накопичення тими, хто атестується, матеріалів планів уроків, сценаріїв заходів, доповідей, планів засідань гуртків, дидактичних матеріалів.

Жовтень 2020р.-березень 2021р.

Методист

11.

Складання графіків проведення відкритих уроків та позакласних заходів.

За графіком

Заступник директора з НВР

12.

Планування виступів педагогів, які атестуються, з творчими звітами на педрадах, нарадах за участю директора, засіданнях науково-методичної ради та методичних комісіях.

Протягом року

Методист

13.

Вивчення рейтингу педпрацівників, які проходять атестацію, за рівнем класифікації та загальної культури.

До 09.02.21 р.

Директор

14.

Провести засідання атестаційної комісії:

  1. Затвердження списку педагогічних працівників, що атестуються, та плану атестації на навчальний рік.

  2. Аналіз ходу підготовки до атестації педпрацівників та підсумків проведення звітів.

  3. Затвердження матеріалів атестації та порушення клопотання про встановлення вищих категорій та присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам.

 

 

До 26.10.20 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор

 

 

15.

Складання характеристик та оформлення атестаційних листів на встановлення І та ІІ кваліфікаційних категорій.

 

До 02.03.21 р.

 

Методист

16.

Ознайомлення тих, хто атестується, з характеристиками в атестаційному листі та результатами атестації.

 

До 16.03.21 р.

Директор

17.

Видання наказу по закладу „Про зміну кваліфікаційних категорій педпрацівників».

 

До 02.04.21 р.

Директор

18.

Подання атестаційних матеріалів на встановлення вищої категорії, присвоєння педагогічних звань та нагород в обласній атестаційній комісії.

До 02.04.21 р.

Директор

19.

Засідання атестаційної комісії ліцею з питань завершення атестації педагогічних кадрів.

Березень  

Члени атестаційної комісії

20.

Підготувати ряд методичних вказівок самостійної роботи учнів по вивченню окремих тем програм в електронному варіанті.

 

Протягом року

 

Творча група, методист

 

 Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

№ п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний за виконання

1.

Забезпечити неперервність у фаховому зростанні педпрацівників (зв'язок курсової перепідготовки з між курсовою діяльністю)

Протягом року

Методист

2.

Здійснити аналіз даних діагностики, визначити можливі шляхи підвищення фахової та методичної майстерності педагогічних працівників

Вересень

Методист

Голови МК

3.

Організувати роботу школи наставництва. Закріпити за молодими фахівцями наставників

Вересень

Методист

4.

Скорегувати перспективний план проходження курсів

Вересень

Методист

Голови МК

5.

Скорегувати перспективний план стажування майстрів виробничого навчання. Забезпечити стажування майстрів на базі підприємств району

Вересень

Методист

Голови МК

6.

Визначити зміст і напрямки всіх форм методичної роботи.

Вересень

Методист

Голови МК

7.

Впроваджувати інноваційні технології при проведенні методичної роботи.

Протягом року

Викладачі

Майстри в/н,

Методист

8.

Впроваджувати удосконалення системи діагностування інтересів та труднощів педагогів у сфері педагогіки, психології та методики навчання.

Протягом року

Методист

 

9.

Підготувати засідання школи професійної майстерності:

-         навчально-практичні семінари;

-         методика розвитку мислення учнів на уроках теоретичного та виробничого навчання;

-         звіти  і самоосвіта та демонстрування результатів праці педагога;

-         підсумки роботи школи.

 

Грудень-січень

 

Методист

 

10.

Провести конкурс

„Викладач року”

„Майстер року”

Квітень-травень

Заступник директора з НР

Методист

11.

Провести інструктивно-методичну нараду з питань курсової підготовки ІПП на                       2020-2021 н. р.

Вересень

Методист

 

12.

Провести:

-         місячник творчо працюючих педагогів;

-         декаду молодого педагога.

 

Лютий

Квітень

Методист

13.

Проаналізувати ефективність самоосвітньої роботи педагога з питання підвищення рівня професійної компетентності.

Травень

Методист

14.

Робота з молодими педагогами:

-         визначення наставників;

-         проведення наради молодих педагогів;

-         проведення семінару молодих педагогів з питань сучасного уроку;

-         організація відвідування молодими педагогами уроків досвідчених колег;

 

 

Вересень

 

 

Жовтень

Протягом року

 

 

Методист

Голови МК

 

15.

Провести предметні тижні, тижні професій, передбачивши демонстрацію найкращого досвіду роботи педагога.

За планом

Голови МК

16.

Провести огляд роботи педагогів щодо створення навчально-методичних комплексів у кабінетах та майстернях.

Травень

Методист

Голови МК

 

17.

Вивчати і впроваджувати передовий педагогічний досвід.

Протягом року

Методист, викладачі, майстри в/н

18.

Взяти участь в обласних заходах:

-         „Педагог року”;

-         виставці „Педагогічні ідеї та знахідки”;

-         семінарах, нарадах;

-         секційних нарадах.

Згідно графіка

Методист

 

19.

 

Організувати взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням.

Протягом року

Методист

Заступники директора

20.

Настановча методична нарада : «Вимоги Стандарту освіти, програмне та навчально – методичне забезпечення».

Серпень

Методист

 

21.

Розробити положення про конкурси «Викладач року», «Майстер року», «Кращий навчальний кабінет», «Краща майстерня», «Кращий класний керівник».

Протягом І семестру

Методист

Заступники директора з НВР

22.

Надання допомоги інженерно педагогічним працівникам які готуються до проходження атестації, оформлення документації.

Листопад - грудень

Методист

 

23.

Відвідування уроків викладачів, які атестуються.

Жовтень- березень

Методист Заступники директора з НВР

24.

Забезпечити проведення індивідуальних адресних консультацій з викладачами, майстрами виробничого навчання, вихователями

Протягом року

Методист

 

25.

Організувати інформаційно-консультативне обслуговування педпрацівників ліцею

Протягом року

Методист

26.

Систематично проводити оперативні методичні наради з  питань організації  навчально-виховного  процесу, нових технологій викладання навчальних дисциплін, педагогіки, психології.

Щомісяця

Заступники

Методист

Психолог

27.

Організувати роботу семінару-практикуму “Формування інноваційної компетентності, інноваційної грамотності, культури та використання інноваційних технологій у педагогічному процесі.

Протягом року

Заступники

Методист

Голови МК

 

28.

Організувати участь викладачів у наукових семінарах, конференціях, які проводяться вищими навчальними закладами України

Протягом року

Методист

29.

З метою організації та якісного проведення атестації передбачити такі заходи:

1. Коригування перспективного плану атестації ІПП на навчальний рік

2. Створення атестаційної комісії, узгодження її складу з профспілковим комітетом та радою ліцею, видання наказу про її призначення

3.Закріплення викладачів та майстрів в/н, що атестуються за адміністративними працівниками, визначення для кожного кількості уроків, що будуть відвідані, доручення відвідування уроків представниками методичних комісій

4.Оновлення матеріалів про атестацію педпрацівників у методкабінеті

5.Проведення засідань атестаційної комісії:

1.) затвердження списку педагогічних працівників, що атестуються, та плану атестації на навчальний рік;

2.) аналіз ходу атестації ІПП та підсумків проведення звітів;

3.) затвердження матеріалів атестації та порушення клопотання про встановлення вищих категорій та присвоєння педагогічних звань педпрацівникам

4.) Подання атестаційних матеріалів на встановлення вищої категорії, присвоєння педагогічних звань та нагород

 

 

ІІ – 09

 

 

 

 

 

ІІІ – 10

 

ІІІ – 12

 

ІV - 03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          І - 04

 

 

Директор

Методист

Заступники

Директора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методист

 

 





План роботи методичного кабінету

Зміст
1. Аналіз роботи за минулий навчальний рік та основні завдання на новий навчальний рік.
2. Удосконалення матеріальної бази кабінету.
3. Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду.
4. Підвищення фахової та педагогічної майстерності вчителів
5. Індивідуальна робота з вчителями.
6. Методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
7. Алгоритм методичної роботи.

2. Удосконалення матеріальної бази кабінету

 

№ п,п

Зміст роботи

Термін виконання

1

Виготовити стенди в методичному кабінеті

До квітня

2

Створити картотеку педагогічної і методичної літератури

Протягом року

3

Створити банк інформації щодо освітніх проектів інноваційних технологій

До листопада

4

Створити та систематизувати відеотеку зразків проведення занять викладачами ліцею

Протягом року

5

Підготувати і видати методичні бюлетені

Жовтень-травень

6

Оформити методичну виставку для класних керівників з питань підготовки та проведення першого уроку нового навчального року

До 24.08

7

Експонувати виставку літератури для педагогів із питань самоосвіти

Вересень. Доповнювати постійно

8

Поповнювати інформаційно-методичні стенди інформаціями, інструкціями, рекомендаціями, оголошеннями з питань організації навчально-виховного процесу

Протягом року

9

Оформити методичні папки з досвіду роботи викладачів

До грудня

10

Забезпечення передплати методичної літератури та фахових журналів

Листопад

3. Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

1

Вивчити потреби викладачів у підвищенні фахового рівня, мотивації участі педагогічних кадрів у навчально-методичній роботі

До листопада                

2

Створити банк даних про передовий педагогічний досвід

До жовтня

3

Організувати взаємовідвідування уроків (скласти графік проведення відкритих уроків)

До жовтня

4

Організувати фестиваль методичних ідей з питань обміну досвідом

Лютий

5

Підготувати і видати методичний бюлетень з досвіду використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі (за матеріалами відкритих уроків, проведених у навчальному році)

До травня

6

Організувати роботу школи педагогічної майстерності

До жовтня

7

Проведення методичної декади "Сучасному уроку - наукову організацію, високу якість" та "Палітра виховних заходів"

Лютий-березень

 

4. Підвищення фахової та педагогічної майстерності викладачів

№п/п

Зміст роботи

Термін виконання

1

Організувати інфомаційно-консультативне обслуговування педагогічних працівників центру

Протягом року

2

Систематично проводити оперативні методичні наради з питань організації навчально-виховного процесу, нових технологій викладання предметів, педагогіки, психології

Щотижня                   

3

Організувати роботу семінару-практикуму “Формування інноваційної компетентності, інноваційної грамотності, культури та використання інноваційних технологій у педагогічному процесі ”

Протягом року

4

Продовжити роботу психолого-педагогічного семінару

Протягом року

5

Організувати роботу творчої групи викладачів для розробки та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес

Протягом року

6

Організувати роботу науково-методичних семінарів з питань підвищення фахової та педагогічної майстерності викладачів

Протягом року

7

Організувати і провести педагогічні читання

Січень

8

Організувати проведення науково-практичних конференцій з актуальних проблем навчання та виховання

Протягом року

9

Дібрати необхідну літературу з питань підвищення фахової і педагогічної майстерності викладачів, рекомендації до її опрацювання

Постійно

10

Організувати індивідуальну роботу з педагогами, які атестуються, допомогти їм у підготовці творчого звіту. (стажування)

Постійно

11

Забезпечити неперервність у фаховому зростанні педпрацівників (зв'язок курсової перепідготовки з міжкурсовою діяльністю)

Протягом року

12

Надавати методичну допомогу в оформленні та написанні курсових робіт викладачами ліцею

Постійно

13

Організувати роботу школи наставництва (з малодосвідченими педагогами)

До жовтня

5. Індивідуальна робота з викладачами

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

1

Організувати індивідуальні співбесіди з педагогічними працівниками

Жовтень-квітень

2

Організувати індивідуальну роботу з педпрацівниками, які атестуються, допомогти їм у підготовці творчого звіту (стажування)

Постійно                 

3

Відвідувати уроки у викладачів (згідно з окремим графіком)

Постійно

4

Залучити педпрацівників до організації методичної роботи, підготовки семінарів, конференцій і т.п.

Постійно

5

Організувати роботу методичних консультацій з питань педагогіки, методики викладання предметів, виховання та психології

За окремим графіком

6

Організація самоосвітньої роботи педагогічних працівників

До листопада

7

Проведення діагностування інтересів та труднощів педпрацівників у сфері педагогіки, психології та методики навчання учнів

До жовтня

6. Методичне забезпечення навчально-виховного процесу в училищі

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

1

Засідання методичної ради

Раз на 2 місяці

2

Науково-методичні конференції з узагальнення досвіду роботи

Раз на 2-3 роки

3

Конкурс професійної майстерності

Раз на рік

4

Конкурс “Кращий навчальний кабінет, класна кімната”

Квітень                   

5

Інструктивно-методичні наради

Щотижня

6

Засідання МК, творчих груп, проблемних семінарів тощо

4-5 разів на рік

7

Педагогічні читання

1 раз на рік

8

Методична декада

Лютий-березень

9

Методичні консультації, співбесіди

Щомісяця

10

Ярмарок педагогічних ідей і знахідок

Раз на рік

11

Педагогічна рада

4-5 раз на рік

12

Наставництво, стажування

Щомісяця

13

Педагогічний консиліум

Раз на 3 роки

14

Методичний вернісаж

Раз на рік

15

Дебати

2 рази на рік

16

Дидактичні, ділові ігри

2 рази на рік

17

Круглий стіл

2 рази на рік

18

Творчі звіти вчителів

1 раз на рік

19

Методичний аукціон

1 раз на рік

20

Вивчення, впровадження передового педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій

1 раз на рік

7. Алгоритм методичної роботи

Місяць

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

серпень

 

 

1. Співбесіди з головами МК з коригування планів роботи.
2. Коригування замовлення на курси підвищення кваліфікації.
3. Засідання методичної ради.
4. Інструктивно-методична нарада.
- завдання на новий навчальний рік.
5. Випуск методичного бюлетня.
- Методична підготовка та проведення першого уроку нового навчального року.

1. Установчі методичні наради МК.
2. Засідання педагогічної ради.
3. Інструктивно-методична нарада.
- Методичний день .
- Самоосвіта.
4. Вивчення потреб викладачів у підвищенні фахового рівня, мотивації участі педагогічних кадрів у науково-методичній роботі. Діагностика.

вересень

1. Перевірка планів роботи МК, семінарів, творчих груп і та ін..
2. Інструктивно-методична нарада.
- Вимоги до календарного та поурочного планування.

1. Перевірка програм календарних планів гуртків тощо.
2. Інструктивно-методична нарада.
- Положення про курсову підготовку. Вимоги до написання курсової роботи.
3. Робота “Наукової лабораторії невирішених проблем. Введення нових форм та педагогічних технологій в навчально-виховному процесі.

 

 

1. Інструктивно-методична нарада .
- Ознайомлення викладачів із положенням про атестацію, допомога в оформленні документації.
2. Методичні консультації.

жовтень

1. Методоперативна нарада. Рекомендації викладачам щодо самоосвіти.

1. Інструктивно-методична нарада. Про організацію та методику проведення училищних олімпіад.
2. Робота Школи наставництва та педагогічної адаптації малодосвідчених учителів.

1. Засідання атестаційної комісії. Розгляд заяв на атестацію.
2. Методоперативна нарада. Про організацію співбесід з педагогічними працівниками. Узгодження графіка.
3. Конкурс “Кращий навчальний кабінет, класна кімната ”.

1. Засідання Школи педагогічної майстерності.
2. Методоперативна нарада.
3. Дебати.
4. Методичні консультації.

листопад

1. Засідання методичних комісій.
2. Педрада.
3. Інструктивно-методична нарада.
- Ознайомлення з новинками методичної літератури.

1. Засідання методичної ради.
2. Співбесіда з учителями.
3. Методична оперативка.
- Про тематичне, поточне оцінювання знань учнів.

1. Засідання психолого-педагогічного семінару.
2. Методична оперативка.
- Про заходи щодо запобігання наркоманії, шкідливих звичок, захворювання на СНІД серед підлітків.
3. Методичні консультації.

 

грудень

1. Методична нарада з головами МК.
- Підготовка до педчитань.
- -Підготовка та проведення підсумкових занять, контрольних робіт.
2. Співбесіди з педагогами, які атестуються.
3. Ділова гра.

1. Організація та проведення тижня педагогічної майстерності “Від творчої особистості – до нових технологій навчання”. Робота Школи педагогічної майстерності.
2. Інструктивно-методична нарада новинок психолого-педагогічної науки.
- Підготовка та проведення Новорічних та Різдвяних свят.

1. Метод-оперативна нарада.
- Про закінчення І семестру. Звіт про успішність. Виконання програм.

1. Методична оперативка.
- Про роботу під час зимових канікул.
- Про підготовку і організацію ярмарку педагогічних ідей.
2. Робота “Наукової лабораторії невирішених проблем ”. Удосконалення форм і методів здійснення нвчально-виховного процесу в училищі.
3. Методичні консультації.

січень

 

1. Засідання методичної ради.
2. Методична оперативка.
- Аналіз тематичного та семестрового оцінювання. Рівень виконання навчальних програм.
3. Педагогічні читання.

1. Методична оперативка.
- Про підсумки роботи під час зимових канікул.
- Організований початок ІІ семестру.
2. Ярмарка педагогічних ідей.
3. Засідання МК.

1. Методична оперативка.
- Про проведення методичної декади та узгодження графіка відкритих уроків та виховних заходів.
2. Науково-практична конференція “Оновлення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій.
3. Методичні консультації.

лютий

1. Педагогічна рада.
2. Робота наукової лабораторії невирішених проблем. Експериментальна апробація нових технологій навчання та виховання. Підготовка до методичної декади.

1. Засідання психолого-педагогічного семінару. “Розвиток творчого потенціалу викладача ”.
2. Методичний аукціон.

1. Методична оперативка.
- Про оформлення документації післякурсової роботи.
- Про організацію і проведення заходів до святкування Шевченківських днів.
2. Робота школи наставництва та професійної адаптації малодосвідчених педагогів.

1. Методична декада “ Сучасному уроку – наукову організацію високу якість” та “Палітра виховних заходів”.
2. Методична оперативка .
- Ознайомлення з нормативними документами.
3. Методичні консультації.

березень

1. Методична декада.
- “Сучасному уроку – наукову організацію, високу якість та “Палітра виховних заходів ”.
2. Засідання педагогічної ради.

1. Засідання атестаційної комісії.

1. Робота школи наставництв та професійної адаптації малодосвідчених вчителів.
2. Творчі звіти педагогів,що атестуються.
3. Засідання школи педагогічної майстерності.

1. Засідання методичної ради.
2. Засідання МО.
3. Методичний вернісаж.
4. Методична оперативка.
- Про проведення екологічного виховання.
5. Методичні консультації.

квітень

1. Дебати.
2. Методична оперативка.
- Про оформлення документів учнів, які звільняються від державної підсумкової атестації, за станом здоров’я.

1. Методична оперативка
2. Засідання педагогічної ради.

1. Круглий стіл.
2. Методична оперативка
- Про роботу в літньому оздоровчому таборі. Редагування списків учнів, які відвідуватимуть оздоровчий табір.

1. Методична оперативка.
2. Засідання психолого – педагогічного семінару.
3. Методичні консультації.

травень

1. Методична оперативка.
- Доведення тематики та розкладу навчальної практики.
- Ознайомлення з графіком чергування під час ДПА.

1. Ділова гра.
2. Методична оперативка.
- Про ведення училищної документації (журнали, особові справи, протоколи ДПА) звіт про успішність. Виконання програми.

1. Методична оперативка.

1. Методична оперативка.
- Методичні вказівки до організації та проведення навчальної практики, ДПА.
2. Засідання педагогічної ради.

Методична робота - підвищення рівня педагогічної, психологічної, методичної та фахової підготовки педагогічних кадрів

№ п/п

Заходи

Термін

Відповідальні

1

Планування діяльності методичних комісій, спрямувавши її на підвищення ефективності праці, реалізацію творчого підходу в роботі викладачів, нових підходів у виборі методів, засобів та способів навчання, експериментальної роботи в училищі

вересень

Мельник Г. І.

2

Організація роботи методичної ради

вересень

Мельник Г. І.

3

Організація роботи школи педагогічної майстерності на базі роботи досвідчених викладачів закладу

жовтень

Мельник Г. І.

4

Організація роботи викладачів з питань самоосвіти

листопад

Мельник Г. І.

5

Організація роботи школи наставництва

листопад

Мельник Г. І.

6

Організація співбесід з педпрацівниками з питань удосконалення стилю, форм та методів роботи

листопад

Мельник Г. І.

7

Ярмарок предметних стінних газет

листопад

Заступник з НВР

8

Підготовка й проведення предметних тижнів,відкритих виховних заходів та уроків з того чи іншого предмету

протягом року

Мельник Г. І.

 

9

Планування вивчення досвіду роботи викладачів ліцею, узагальнення його та подання на виставку, присвячену підсумкам роботи колективу над загально ліцейною проблемою

протягом року

Мельник Г. І.

10

Педагогічні читання

січень

Заступник з НВР

11

Організація випуску методичних бюлетенів

щомісяця

Мельник Г. І.

12

Проведення методичної декади “Сучасному уроку – наукову організацію, високу якість ”

лютий

Мельник Г. І.

13

Методична декада “Палітра виховних заходів ”

лютий

Мельник Г. І.

 

14

Організація роботи методичних консультацій для викладачів ліцею з питань педагогіки, виховання та психології

постійно

Адміністрація ліцею

15

Забезпечення передплати методичної літератури та фахових журналів

листопад

Мельник Г. І.

16

Проведення підсумкової конференції з виставкою результатів педагогічної роботи над проблемою

березень

Мельник Г. І.

Заступники з НВР

17

Проведення огляду роботи викладачів щодо створення навчально-методичних комплексів у кабінетах ліцею

квітень

Мельник Г. І.

18

Забезпечення методичного дня педагогічним працівникам ліцею

 

Мельник Г. І.

19

Складання перспективного плану проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками центру

листопад

Мельник Г. І.

20

Проведення діагностування інтересів та труднощів викладачів у сфері педагогіки, психології та методики навчання учнів

 

Мельник Г. І.

21

Організація роботи психолого-педагогічного семінару

постійно

Психолог, заступник з НВР

22

Організація створення професійного портфоліо викладачів

протягом року

Заступник з НВР

23

Організація роботи по створенню методичного банку

протягом року

Мельник Г. І.

24

Організація курсової перепідготовки викладачів

протягом року

Мельник Г. І.

25

Атестація – крок до майстерності викладача

до квітня

Атестаційна комісія

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС  В літопис історії Ярмолинець назавжди  увійде знакова подія - відкриття в 2001 році нового навчального закладу. Н...