Організація роботи методичної ради та методичних комісій

 


На базі методичного кабінету діє методична рада.

Методична рада координує всю методичну роботу, що проводиться в навчальному закладі, акумулює нові, передові ідеї і перетворює їх у життя.

Мета методичної ради – активізація методичної роботи у навчальному закладі з педагогічними кадрами.

Методична рада центру реалізує завдання методичної роботи, визначені на поточний рік, бере участь у плануванні методичної роботи, спрямовує роботу методичних комісій педагогів, розробляє проект рекомендацій, узагальнює та поширює передовий педагогічний досвід.

Методична робота проводиться відповідно до річного Єдиного плану методичної роботи, який затверджується директором центру.

План

засідань науково-методичної ради

ДНЗ «Ярмолинецький агропромисловий центр

професійної освіти

 

Вересень

ЗМІСТ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Визначення завдань методичної служби центру (методичної ради, методичних комісій, творчих проблемних груп) на новий навчальний рік.

 

 

2.

Розподіл обов’язків між членами ради

Голова

 

3.

Про організацію роботи над єдиною науково-методичною проблемою. Впровадження в практику інноваційних педагогічних технологій.

Методист

 

4.

Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів закладу.

 

 

5.

Створення творчих мікрогруп.

Методист

 

6.

Про підготовку до науково-практичної конференції.

 

 

7.

Огляд нормативних документів, новинок педагогічної преси.

Методист
Бібліотекар

 



Листопад

ЗМІСТ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Удосконалення навчально-виховного процесу на основі сучасних технологій.

Методист

 

2.

Про підсумки проведення олімпіад учнів у І турі, відбір учнів до обласних предметних олімпіад, конкурсів учнівської творчості.

Голова

 

3.

Організація методичної роботи з викладачами, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу.

Методист

 

4.

Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів за вересень-жовтень.

Викладачі

 

5.

Про підготовку до науково-предметних тижнів.

Голови МК

 

6.

Про підготовку до атестації педагогів.

Методист

 

7.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Бібліотекар

 


Січень

ЗМІСТ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Аналіз результативності методичної роботи за перший семестр.

Методист

 

2.

Організація взаємновідвідування відкритих уроків. Аналіз особливостей сучасного уроку.

Голови методкомісії

 

3.

Заходи з управління самоосвітою педагогів.

Методист

 

4.

Поповнення банку даних про досягнення психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду.

Методист

 

5.

Робота з учнями, які мають підвищену мотивацію навчально-пізнавальної діяльності.

Викладачі

 

6.

Моніторинг знань учнів за перший семестр.

Викладачі

 

7.

Критерії оцінки творчої активності та професійної компетентності педагогів.

Методист

 

8.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Бібліотекар

 


Березень

ЗМІСТ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підсумки участі учнів у обласних олімпіадах з основ наук.

Голова

 

2.

Творчий звіт методичних комісій.

Методист

 

3.

Підсумки атестації педагогічних працівників.

Директор

 

4.

Сучасні педагогічні технології у навчально-виховному процесі.

Методист

 

5.

Підготовка до державної підсумкової атестації.

Директор

 

6.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Бібліотекар

 


Травень

ЗМІСТ

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Експертна оцінка методичної роботи за другий семестр

Методист

 

2.

Підбиття підсумків курсової підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

Голова

 

3.

Підсумки моніторингу навчального процесу за навчальний рік.

Голова

 

4.

Про планування методичної роботи на наступний рік.

Методист

 

5.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

Методист

 

 

Методичні комісії

Діяльність методичних комісій зосереджена на розробці і схваленні робочої навчально-плануючої документації, внесенні коректив в робочі навчальні програми, виявленні прогалин знань, внесенні коректив і відомостей про нові досягнення техніки, технології, забезпеченні взаємозв’язку професійно – теоретичної  та професійно – практичної підготовки учнів, оновленні та поповненні комплексно – методичного забезпечення предметів і професій, використанні інноваційних педагогічних та виробничих технологій.

В рамках роботи методичних комісій розглядаються і схвалюються переліки пробних кваліфікаційних робіт, тематика дипломних робіт, детальні програми практики. Надається допомога в організації та проведенні відкритих уроків, виховних заходів, тижнів з професій, предметних тижнів, олімпіад, виставок, конкурсів. На засіданнях відбувається знайомство та вивчення законодавчих та нормативних документів, обмін досвідом роботи.

Головами методичних комісій ведуться протоколи засідань та посеместрові звіти про освітню діяльність, в яких відображено методичну тему, над якою працювала методична комісія, шляхи її вирішення та результативність роботи:

·         хто і які впроваджує інноваційні технології;

·         чий досвід вивчався та впроваджувався;

·          ким і які розроблені методичні розробки, рекомендації,  посібники; 

·         участь у методичних заходах центру;

·         підвищення кваліфікації;

·         результати атестації;

·         рівень навчальних досягнень учнів з предметів, тощо.

На основі таких звітів методичним кабінетом проводиться моніторинг діяльності членів методичних комісій за навчальний рік.

                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

методичної комісії класних керівників

на 2020-2021 н. р.

 

ВЕРЕСЕНЬ

 

 

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Обговорення та затвердження плану роботи методичної комісії класних керівників на 2020 - 2021 н. р.

Шматлай Г. А.

2.

Ознайомлення із новими інструктивно – методичними матеріалами

Мельник Г. І.

3.

Ознайомлення із планом виховної роботи на

2020 – 2021  н. р.

Заступник директора з НВР

4.

Розгляд та затвердження планів виховної роботи класних керівників на 2020-2021 н.р.

Заступник директора з НВР

 

Робота між засіданнями

 

Проведення інструктивно- методичної наради  на тему: «Особливості організації виховної роботи в умовах пандемії».

 

Поради молодим наставникам. Важливі моменти першого спілкування з учнями та їх батьками. Перелік питань та особливості розмови.

 

Ознайомити членів методкомісії з сучасними на­вчально-виховними системами Макаренка, Сухомлинського.

 

Налагодити роботу гуртків, секцій, клубів за інтересами, узгодити плани їхньої роботи.

 

Створити інформаційний банк даних про зайнятість учнів у позаурочний час.

 

Проведення зборів учнівського самоврядування в навчальних групах .

 

Проведення онлайн- батьківських зборів.

 

Забезпечення участі учнів у підготовці  стіннівок до Дня студента та посвяти першокурсників у ліцеїсти.

 

Поновлення соціальних паспортів груп, складання та затвердження планів виховної роботи.

 

ЛИСТОПАД

 

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Адаптація учнів першого курсу

Класні керівники першокурсників

2.

Протидія булінгу – поради викладачам

Психолог

3.

Аналіз стану відвідування учнями навчальних занять

Класні керівники

4.

Аналіз проведених виховних заходів у групах

Класні керівники

5.

Формування морально-етичних якостей як основа соціалізації в суспільстві

Шматлай Г. А.

6.

Прищеплення свідомого відношення до навчання і виховання у дітей культури поведінки шляхом використання освітніх технологій

Білик А.В.

 

 

Робота між засіданнями

 

Поради молодим наставникам. Проведення батьківських зборів. Планування питань для обговорення.

 

Проведення тестування на визначення особливостей характеру учнів

 

Конкурс на краще оформлення куточка групи.

 

Проведення відкритих виховних заходів (відповід­но плану роботи класних керівників та вихова­телів гуртожитків).    

            

Провести інструктаж з техніки безпеки під час зимових канікул.

  Провести в навчальних групах бесіди з проблем збереження здоров'я у зимовий період, профілактики захворювань та лікування.

 Забезпечення участі учнів у підготовці та проведенні святкового концерту і виставці стіннівок до новорічного свята.

СІЧЕНЬ

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Педагогічна етика. Конфлікти та їх подолання

Голдобін В. А.

2.

Формування та розвиток класного колективу в умовах доброзичливого ставлення один до одного

Мазур В. С.

3.

Системний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя і праці

Поліщук А.В.

4.

Аналіз результатів рейтингу поведінки та навчальних досягнень навчальних груп за І семестр 2020-2021 н. р.

Гуменюк О. О.

 

5.

Індивідуальна робота з учнями

Класні керівники

6.

Розвиток людського потенціалу як рушійна сила виховного процесу

Шматлай Г. А.

 

Робота між засіданнями

 

 Поради молодим наставникам. Особливості складання характеристики учня.

 

Організувати роботу учнів щодо естетичного оформлення класних кабінетів, території ліцею.

 

Поради молодим наставникам. Порядок оформлення звітної документації .

 

Здійснити психолого-педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення тих, хто схильний до правопорушень, до вживання спиртних напоїв, наркотичних речовин.

 

Поради молодим наставникам. Значення індивідуальних бесід для учня. Довіра в учнівському колективі.

 

Проведення тестування на визначення лідерських якостей особистості учня.

 

Організація спільного засідання педагогічного колективу та учнівського самоврядування з питань перспектив розвитку навчального закладу.

 

 Проведення виховної години в групах естетичного спрямування.

 

Проведення Шевченківських днів.

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Естетичне виховання – дзеркало душі

Качуровська А. В.

2.

Формування духовного світу та творчої особистості учня

Хоптяр І.М.

3.

Профорієнтаційна робота класних керівників  та учнів груп

Заступник директора з НВР

4.

Виховання особистості учня як національно свідомого громадянина

Марценюк О. А.

 

5.

Попередження жорстокості, насильства, вживання алкоголю і наркотичних речовин серед підлітків

Гречанюк А. С.

 

 

Робота між засіданнями

 

Організувати зустріч учнів з працівниками Центру соціальних служб для молоді, кримінальної міліції у справах неповнолітніх, служби у справах неповнолітніх.

 

 Забезпечення участі учнів у підготовці та проведенні святкового концерту і виставці стіннівок до свята                      8 Березня.

 

Налагодити екологічне інформування: випуск стіннівок, альбомів, усних журналів, фотостендів тощо.

 

 Проведення години пам’яті до дня аварії на ЧАЕС.

 

 Участь навчальних груп у відзначення Всесвітнього дня здоров’я.

 

Поради молодим наставникам. Співпраця з соціальними службами. Порядок та причини звернення.

 

Підготовка до звітного огляду-конкурсу художньої самодіяльності.

 

ТРАВЕНЬ

 

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Розвиток життєвих компетентностей учнів в процесі виховної роботи

Терлецька С. І.

 

2.

Організація виховного процесу на основі вивчення індивідуальних особливостей

Нарольська Д. П.

3.

Аналіз проведених виховних заходів у гуртожитку

Класні керівники, Корнілова Л. Л.

4.

Індивідуальна робота з батьками

Класні керівники

5.

Що таке стрес? Типи стресових ситуацій. Як організувати свій час, щоб уникнути стресів

Гречанюк А. С.

6.

Формування навичок Здорового способу життя

Корнілова Л. Л.

 

Робота між засіданнями

 

Поради молодим наставникам. Оформлення документації для проведення екскурсій за межами області.

 

Забезпечення участі учнів у підготовці та проведенні святкового концерту і виставці стіннівок до Дня Перемоги.

 

Участь ліцеїстів в оновленні пам’ятника загиблим.

 

Благодійна акція «Допоможи  ветерану». Надання шефської допомоги ветеранам війни, праці, людям похилого віку

 

Організувати екскурсії до визначних пам’яток української культури

 

Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул.

 

ЧЕРВЕНЬ

 

№ п/п

ТЕМА

Доповідач

1.

Виховання почуття патріотизму і колективізму через ціннісне ставлення до суспільства, держави

Білик М. М.

2.

Формування моральних норм спілкування учнів

Мельник Г. І.

3.

Моніторинг діяльності учнівських груп за 2020-2021 н. р.

Гуменюк О.О.

4.

Комунікативна компетентність педагога

Гречанюк А.С.

5.

Розгляд та узгодження методичних проблем і тем доповідей та методичних розробок на 2021-2022 н. р.

Класні керівники

4.

Підсумки роботи методичної комісії за навчальний рік

Шматлай Г. А.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

НАВЧАЛЬНИЙ КОРПУС  В літопис історії Ярмолинець назавжди  увійде знакова подія - відкриття в 2001 році нового навчального закладу. Н...